Blog > Komentarze do wpisu

IKO PKO BP


IKO PKO Bank Polski

IKO to rewolucyjna aplikacja PKO Banku Polskiego. Aby zacząć korzystać z IKO, należy otworzyć dowolne konto bankowe z oferty PKO Banku Polskiego. Można wybrać spośród 8 pakietów kont osobistych, zależnie od swoich potrzeb. W PKO BP ma w swojej ofercie konta dla każdego - od najmłodszych po seniorów.

Osobom o ustabilizowanych dochodach, które chętnie korzystają z nowoczesnych kanałów dostępu do swoich pieniędzy i chcą maksymalnie ograniczyć koszty prowadzenia rachunku, bank proponuje PKO Konto za Zero, a klientom, którzy chcą zaoszczędzić na większości opłat za najczęściej wykorzystywane usługi - PKO Konto bez Granic.

Co to jest IKO?

To aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego, dzięki której można codziennie korzystać z konta bankowego bez użycia karty płatniczej i logowania się do serwisu internetowego. Jeżeli chcemy wypłacić gotówkę z bankomatu, zrobić zakupy w internecie lub przelać pieniądze znajomemu, a nie pamiętamy jego numeru rachunku, to teraz wystarczy nam telefon z aplikacją IKO.

Uwaga! Za pobranie i korzystanie z aplikacji IKO nie są pobierane opłaty.

Co umożliwia IKO?

IKO to coś więcej niż mobilna wersja serwisu internetowego. Po zainstalowaniu aplikacji przez swój telefon można:

  • płacić w sklepach oznaczonych symbolem IKO i u sprzedawców internetowych udostępniających "Płacę z IKO";
  • wypłacą pieniądze bez użycia karty z bankomatów PKO Banku Polskiego oznaczonych symbolem IKO;
  • zlecać przelewy na numer telefonu odbiorcy posiadającego aplikację IKO bez podawania numeru konta;
  • generować czeki umożliwiające innym osobom (także tym, które nie mają aplikacji IKO ani konta bankowego) realizację płatności w sklepach oznaczonych symbolem IKO (czeki można realizować również w miejscach bez dostępu do internetu);
  • szybko wyszukiwać bankomaty i punkty handlowo-usługowe, w których można płacić telefonem;
  • łatwo sprawdzać saldo rachunku bankowego oraz historię transakcji.

Jak korzystać z aplikacji IKO?

Aby zacząć korzystać z aplikacji mobilnej, wystarczy posiadać konto osobiste w PKO Banku Polskim z dostępem do iPKO i telefon z systemem operacyjnym obsługującym aplikację.

Aplikację IKO można bezpłatnie zainstalować:

  • ściągając ją ze sklepów, np. APPLE App Store, Google Play lub
  • podając numer telefonu w swoim iPKO (zostanie wtedy wysłany SMS z linkiem do pobrania aplikacji).

Po pobraniu IKO w telefonie komórkowym nadaje się kod PIN do aplikacji i potwierdza się aktywację w serwisie iPKO.

Korzystanie z IKO jest bezpieczne:

  • aplikację zabezpiecza ustalony przez nas kod PIN, który można w dowolnym momencie zmienić;
  • to my decydujemy, jakie transakcje i na jakie kwoty chcemy wykonywać;
  • w każdej chwili możemy zablokować dostęp do środków przez infolinię PKO Banku Polskiego, w serwisie iPKO lub dowolnym oddziale PKO BP.
wtorek, 16 lipca 2013, finanse76


TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu: